Betalen, Verzenden en retourneren

Bestellen

Verliefd geworden op één of meerdere items in onze webshop?

Dan is de volgende stap heel simpel. Plaats het item of de items naar jouw keuze in jouw ‘winkelmand’ en klik als je klaar bent met shoppen op ‘uw winkelmand’.

Je wordt dan stap voor stap door het aankoopproces geleid. Het is belangrijk dat je de juiste adresgegevens invoert, omdat jouw pakket naar dat adres wordt gestuurd. Controleer daarom goed of de gegevens kloppen, anders komt jouw pakket niet aan. Heb je een afwijkend bezorg- of factuuradres? Dat is geen probleem, dit kun je aangeven tijdens het bestelproces.

Om de bestelling af te kunnen ronden moet je het eens zijn met onze Algemene Voorwaarden.

Na afronding van jouw bestelling zullen we deze gelijk bevestigen via email. Tevens zal je de bevestiging van je bestelling, welke je gelijk ziet op je computerscherm na afronding van jouw betaling, kunnen afdrukken.

Betalen

Bij Club Étoile kun je eenvoudig en met een gerust hart online afrekenen.

We werken met de beveiligde betaalomgeving en verbinding (SSL) van Mollie. Wij hebben Mollie als partner gekozen omdat zij al vele jaren ervaring hebben met het leveren van beveiligde en gemakkelijke online betaaloplossingen en een leidende provider van multi-channel betaal diensten zijn. Mollie garandeert een 100% veilige afhandeling van betalingen, onafhankelijk van de gekozen betaalmethode bij Club Étoile.

Of je nu iDEAL, ApplePay, Visa of MasterCard gebruikt, de transactie gebeurt steeds via een met verschillende firewalls beveiligde site rechtstreeks tussen Mollie en jou, de koper. Noch Club Étoile, noch derden krijgen jouw kaartnummer of andere informatie te zien.

Mollie verifieert o.a. de geldigheid van jouw kaart, kaartnummer en toegangsrechten van jouw kredietkaart en geeft Club Étoile een bericht wanneer alles in orde is en de betaling zal uitgevoerd worden.

Hoe kan ik betalen?

Bij Club Étoile kun je verschillende betaalmogelijkheden kiezen:

  • iDEAL
  • ApplePay
  • Creditcard

Zodra jouw betaling is afgerond krijg je gelijk een betalingsbevestigingsemail toegestuurd. Ook verschijnt er op jouw Club Étoile screen een bevestiging die je kan uitprinten. Bij betalingen via Online bankieren, Online betaalsystemen of creditcard kunnen we direct zien of de betaling succesvol is verlopen en zullen we jouw bestelling direct verwerken.

Verzending

Alle bestellingen met een bedrag boven de € 50,- binnen Nederland versturen wij op onze kosten! Bestellingen worden uiterlijk binnen 48 uur over gedragen aan de koerier. Woon je in de buurt en wil je het pakketje komen ophalen, dat kan ook, dan kun je de optie ophalen selecteren. Voor bestellingen onder de € 50,- vragen wij een bijdrage voor de verzendkosten van € 4,95 voor een standaard pakket en € 1,95 voor een brievenbus pakketje.

Na het plaatsen van de bestelling ontvang je automatisch een e-mail met daarin de orderbevestiging. Zodra wij jouw pakketje hebben ingepakt en hebben overgedragen aan de koerier ontvang je een e-mail met hierin jouw Track & Trace-code en het verwachte bezorg moment.  

Als je een vraag of bezorgdheid hebt over je levering, neem dan contact met ons op via e-mail (info@clubetoile.nl). We volgen graag je levering namens jou op met Postnl.

Via de website is het momenteel alleen mogelijk in Nederland te leveren, naar andere landen kunnen we in overleg ook leveren. Gelieve ons te contacteren via info@clubetoile.nl zodat we je een gepersonaliseerd voorstel kunnen doen.

Retourneren

Jammer dat het item niet helemaal is wat je in gedachten had! Je kunt bij ons binnen 30 dagen na ontvangst jouw bestelling (gedeeltelijk) retour sturen.  Je kunt je artikelen terugsturen naar Club Étoile via een postdienst naar keuze en op eigen kosten.

De retourvoorwaarden

  • Item(s) dienen binnen 30 dagen na ontvangst geretourneerd te worden
  • Het te retourneren item dient ongedragen te zijn
  • Het te retourneren item moet voorzien zijn van het aangehechte label en verpakt worden in de originele verpakking
  • Het te retourneren item bevat geen gebruikssporen. Badkleding kan i.v.m. hygiëne alleen worden geretourneerd indien de hygiëne-strip niet verwijderd is.
  • Oorbellen kunnen i.v.m. hygiëne alleen worden geretourneerd indien de originele plastic verpakking nog intact is.

Wanneer een artikel niet voldoet aan onze retourvoorwaarden, kun je deze helaas niet retourneren. We kunnen het geretourneerde item niet verwerken en de terugbetaling zal niet in gang gezet worden. Als je het geretourneerde item weer terug wilt ontvangen, dien je dit aan te geven en ben je zelfverantwoordelijk voor de verzendkosten.

Wat moet ik precies doen om (een deel van) mijn bestelling te retourneren?

Stap 1.

Stuur, binnen 30 kalenderdagen, een e-mail naar info@clubetoile.nl met je verzoek om retournering. Indien mogelijk reageer dan op de bestelbevestiging zodat wij direct de gegevens zichtbaar hebben. Wanneer dat niet mogelijk is vermeld dan in de email je naam, ordernummer, artikelomschrijving en maat. Geef hierbijaan dat je van plan bent je artikel(en) te retourneren via een postdienst naar keuze.

Stap 2.

Vul het meegestuurde retourformulier in en stop deze bij je retourzending.

Stap 3.

Vervolgens kun je je retourzending – op eigen kosten – opsturen naar: Club Etoile, Nieuwe Rijn 13, 2312 JC Leiden. Zorg ervoor dat we je retourzending binnen 30 dagen na ontvangst van het pakket ontvangen. Anders kunnen wij je retour(en) helaas niet in behandeling nemen.

Na goed ontvangst van je retourpakket zullen we het restitutiebedrag uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van je retourpakket op je bankrekening storten. We sturen je ook een e-mail ter bevestiging van de goede ontvangst van je retourpakket en de verwerkte terugbetaling. Houd er rekening mee dat terugbetalingen worden gedaan met dezelfde betalingsmethode (d.w.z. online bankieren, online betalingssystemen, creditcard en/of cadeaukaart) die je hebt gekozen bij het plaatsen van je bestelling. Vraag bij het retourneren van jouw item(s) altijd om verzendbewijs met een Track & Trace-code en bewaar deze goed! Zonder deze code kunnen wij niks voor je doen, in geval van verlies door het verzendbedrijf.

Heb je eventueel vragen over je retourzending? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via het e-mailadres info@clubetoile.nl.

Ruilen

Blij met het gekochte item, maar toch niet helemaal de juiste maat? Geen probleem! Je kunt via info@clubetoile.nl een maatomruiling aanvragen. Indien voorradig zullen wij jou kosteloos de juiste maat toesturen. Mocht het item niet meer voorradig zijn in de gewenste maat, zullen wij hierover contact met je opnemen en het bedrag van dat item direct terugstorten.

0
    0
    Winkelmandje
    Je mandje is leegVerder winkelen